Nikdo tě nezachrání
„Nikdo tě nezachrání“, film z dílny 20th Century Studios, je strhující psychologický sci-fi thriller, jehož ústřední postavou je Brynn Adamsová – kreativní a talentovaná mladá žena, která se vzdálila své komunitě. Nadějí oplývající, ale osamělá Brynn nachází útěchu mezi zdmi domu, v kterém vyrůstala. Jedné noci ji však probudí podivné zvuky pocházející od vetřelců z jiné planety. Následuje akční utkání Brynn s řadou mimozemských bytostí ohrožujících její budoucnost a nutících ji vypořádat se s vlastní minulostí.