Pod povrchem
Žena, kterou navštívil duch krásné dívky, se nejprve domnívá, že její sousedka byla zavražděna, ale nakonec si uvědomí, že její vlastní manžel, vysokoškolský profesor, měl poměr se studentkou a pak ji zabil, aby ji umlčel.
Je to už rok, co doktor Norman Spencer (Harrison Ford) podvedl svou krásnou ženu Claire (Michelle Pfeifferová). Když si však Claire pravdy nevšímá a aféra skončila, Normanův život a manželství se zdají být dokonalé, tak dokonalé, že když mu Claire řekne, že slyší tajemné hlasy a vidí v jejich domě přízrak mladé ženy, zavrhne její narůstající hrůzu jako přelud. Jak se však Claire přibližuje pravdě, je jasné, že toto zjevení se nedá zapomenou a že se pro doktora Normana Spencera a jeho krásnou ženu vrátilo. Uhrančivý nadpřirozený thriller Pod povrchem přináší řadu překvapivých zvratů.