Strážci galaxie: Vol.2
V rytmu Nejlepších hitů #2 pokračují ve filmu od studia Marvel „Strážci Galaxie: Vol. 2“ dobrodružství superhrdinů, kteří se vydávají odhalit tajemství rodičů Petera Quilla.