Žraločí kamufláž
Odborníci na žraloky se vůbec poprvé snaží odhalit, jakým způsobem velký bílý žralok ovládá své kožní buňky a aktivuje kamufláž.
Mohou žraloci libovolně měnit barvu, aby posílili své predátorské schopnosti? Uznávaní biologové zabývající se žraloky zodpoví tuto evoluční otázku prostřednictvím průlomových experimentů. Doktor Ryan Johnson a doktorand Gibbs Kuguru doufají, že se jim podaří zachytit pigmentové změny v reálném čase, aby pochopili, jak tito vrcholoví oceánští predátoři ovládají své kožní buňky, aby aktivovali kamufláž.