Historie perel sahá až do starověku, kdy svým půvabem okouzlovaly celé civilizace. V Bahrajnu, který je proslulý nejkvalitnějšími perlami na světě, se lidé při hledání těchto pokladů odvážně vydávali do nebezpečných vod Arabského zálivu. Při volném potápění za nepolapitelnými perlami přinesli Bahrajnu bohatství a vytvořili dědictví luxusu.