Coeur De Pierre
V roce 2010 se Ghorban, dvanáctiletý Afghánec, vydal na nebezpečnou cestu do Francie dlouhou 12 000 km. Opuštěný a zbídačený procházel nástrahami tajné migrace, nočními můrami a nejistotou dospívání. Během osmi let filmaři sledovali jeho přechod do dospělosti a dokumentovali jeho hledání nového života.