Mû
Životodárný božský pramen vody vyschl a dítě a jeho společník podobný vydře se vydávají na pouť, aby našli poslední kapky vody a pramen oživili. Krátký animovaný 2D snímek je poetickým ztvárněním tématu nedostatku pitné vody a toho, jak důležitá je voda jako zdroj života.