akční a dobrodružný, fantasy
Frodo Pytlík a ostatní členové Společenstva ve své svaté výpravě, aby zničili Jeden prsten. Ale každý svou cestou. Jejich osudy leží u dvou věží – v Orthanku v Železném pasu, kde vyčkává Saruman, a u Sauronovy pevnosti Barad-dur.