Claude Monet à Giverny, la Maison d’Alice
Tento film, režírovaný jeho pravnukem, nabízí intimní portrét života Clauda Moneta v Giverny. Prostřednictvím soukromých fotografií a dopisů odhaluje, jak posunul svou malbu na novou úroveň a vyvinul techniku sérií, jako jsou Kupky sena, Katedrály a slavné Lekníny.