The Plain of Patience
Dva dávní přátelé, kteří kdysi hledali meteority na poušti Atacama, se po čtyřiceti letech setkají. Chtějí vykopat poklad, který sami ukryli. Písek však odkryje nejen předměty, ale i vzpomínky a staré dluhy.