Hledá se Benji
Benji, nejoblíbenější psí herec na světě, čelí v tomto výjimečném filmu své nejtěžší výzvě. Benji, který se ztratil na moři a byl vyplaven na břeh v drsném severoamerickém zapadákově, se nedopatřením stane opatrovníkem osiřelého mláděte pumy. Společně se vyhýbají nevýslovným nebezpečím ze strany lidí i šelem v úžasné odysee, jejímž cílem je dostat se do bezpečí. Tento film přináší úchvatné scenérie, vzrušující příběh a roztomilého hrdinu, na kterého vy ani vaše rodina nikdy nezapomenete.