E-Life
Počítače, telefony a tablety jsou nedílnou součástí moderního života, ale jejich likvidace představuje vážnou hrozbu pro životní prostředí. „E-LIFE" se zabývá nelegálním obchodem s elektronickým odpadem a jeho toxickým dopadem na celém světě. Prostřednictvím osobních příběhů zkoumá řešení této naléhavé krize.