Skleněný
M. Night Shyamalan spojuje příběhy dvou celosvětových blockbusterů – filmů Vyvolený a Rozpolcený – do jednoho výbušného, zcela nového komiksového thrilleru. David Dunn (Bruce Willis) pronásleduje v řadě vyostřujících se střetů Netvora (James McAvoy), zatímco záhadný Pan Skleněný (Samuel L. Jackson) skrývá tajemství, jež mají pro oba muže zásadní význam.
M. Night Shyamalan spojuje příběhy svých dvou jedinečných originálů – filmů Vyvolený a Rozpolcený – do jednoho výbušného, zcela nového komiksového thrilleru. David Dunn (Bruce Willis) v době následující po konci filmu Rozpolcený pronásleduje v řadě vyostřujících se střetů nadlidské zosobnění Kevina Wendela Crumba – Netvora (James McAvoy). Objeví se však záhadný Elijah Price (Samuel L. Jackson), známý též pod pseudonymem Pan Skleněný, působící jako organizátor, který zná tajemství, jež mají pro oba muže zásadní význam. Film je strhujícím vyvrcholením Shyamalanových celosvětových blockbusterů.