Huangovi v Americe
Jsou 90. léta a jedenáctiletý Eddie, milovník hip hopu, se právě s rodiči přestěhoval z čínské čtvrti ve Washingtonu na předměstí Orlanda. V této komedii o cestě za americkým snem zažívá jeho přistěhovalecká rodina kulturní šok. Seriál Fresh Off the Boat vychází z biografie šéfkuchaře Eddieho Huanga.
Píše se rok 1995 a jedenáctiletý Eddie Huang, který miluje hip hop, se s rodinou stěhuje z Washingtonu do Orlanda na Floridě. Stěhování si vymyslel Eddieho otec Louis, který je novým hrdým majitelem a provozovatelem Cattleman's Ranch, typicky amerického steakhousu. Louis ale tají, že se restauraci nedaří tak dobře, jak doufal – nebo jak slíbil své finančně orientované manželce Jessice. Ačkoli je Eddieho první den ve škole těžký, z části i díky asijskému obědu v hnědém pytlíku a převážně bílým spolužákům, zůstává neohrožený, a to díky svému tříbodovému plánu: „Zaprvé: získat místo u stolu. Zadruhé: seznámit se s Shaqem. Za třetí: změnit hru… možná s pomocí Shaqa.“ A k uskutečnění svého plánu potřebuje jen „bělošský oběd“. Mezitím si Louis myslí, že klíčem k vyřešení jeho obchodních problémů je najmout Mitche, bělošského vítače, aby vítal jeho převážně bělošské zákazníky. Eddie se brzy dozví, že i když se v novém světě cítí osamělý, vždy má lásku a podporu své rodiny… a že nemusí předstírat, že je někým jiným, aby zapadl.
Někdo musí s Evanem „promluvit“. Jessica a Honey zjišťují, co znamená být nejlepšími kamarádkami.
Y2K se blíží a všechno se má brzy změnit, zvlášť pro Eddieho po jeho cestách po univerzitách.
Eddieho nástup na vysokou se blíží (možná) a bratři Huangovi chtějí skupinový kostým.
Když se Evan začne chovat jako typický osmák, Jessica se bojí o jeho budoucnost.
Nastává čas Vánoc, kdy Jessica přebírá kontrolu nad domácností a vše je dokonalé.
S pomocí Louisových obchodních rad získá Jessica vysněnou práci děkanky soukromé školy.
Evan dostává lekce od šampionky v hláskování Simryn, aby vyhrál státní soutěž v hláskování.
Jessica se cítí udolaná Evanem se zlomeným srdcem, který s ní chce trávit více času.
Když rodinná dodávka odejde na věčný odpočinek, Jessica a Louis se vyrovnávají se ztrátou.