Erbarme Dich ukazuje hluboký vliv Matoušových pašijí na řadu lidí, se kterými se seznámíme během vystoupení ve zchátralém kostele. Sbor a orchestr pod vedením dirigenta Pieterjana Leusinka vystupuje pro bezdomovce a uprchlíky. Pašijový příběh Krista anno 2013.