Cindy zjistí, že dům, ve kterém žije, je domovem také ducha malého chlapce. Dá si za úkol zjistit, kdo a proč ho zabil. Navíc svět napadnou mimozemští „TriPodi” a Cindy musí odhalit tajemství, aby jim zabránila v invazi.
Čtvrté pokračování série filmů Scary Movie paroduje jak současné horory, tak žánr superhrdinů. Anna Farisová a Regina Hallová se vrací na plátno jako milá, přihlouplá Cindy Cambellová a její sebestředná, sexem posedlá kamarádka Brenda. Tentokrát se k nim přidá Craig Bierko v roli rozkošného, ale naprosto tupého Toma Ryana. Společně musí zastavit krutou mimozemskou invazi. Cindy Campbellová se přestěhuje do bytu vedle Toma Ryana, protože se stará o postarší dámu, a zjistí, že v domě straší duch malého chlapce. Dá si tedy za úkol zjistit, kdo a proč chlapce zabil. Navíc svět napadnou mimozemští „TriPodi” a Cindy musí odhalit tajemství, aby jim v invazi zabránila.