Randy Ninja
Randy Cunningham je obyčejný prvák na střední škole, dokud není vybrán, aby se stal Ninjou! Nyní musí bránit utiskované, chránit své spolužáky a stát se hrdinou pro dobré lidi z Norrisvillu.
Randy Cunningham je obyčejný prvák na střední škole, dokud není vybrán, aby se stal Ninjou! Nyní musí bránit utiskované, chránit své spolužáky a stát se hrdinou pro dobré lidi z Norrisvillu. Když Randy zrovna nebojuje s příšerami a šílenci, musí také přežít střední školu, postavit do latě místního surovce a vypadat bezva před třídní krasavicí.