Princ William: Vyřešme bezdomovectví
Tento pořad s jedinečným přístupem k princi Williamovi sleduje zákulisní záznamy princova boje s krizí a sestavení zaníceného týmu Homewards. Princ William využívá rad a dojemných příběhů lidí, kteří mají s bezdomovectvím zkušenosti. Princ se setkává s lidmi, kteří bezdomovectví zažívají nebo jsou na jeho pokraji, a hledá řešení krize. Rozhodne se postavit podporované bydlení na vlastním pozemku.
„Vyřešme bezdomovectví“ sleduje první rok Homewards, amcibiózního pětiletého programu prince Williama, který má prokázat, že je možné ukončit bezdomovectví, spuštěného na šesti místech ve Spojeném království. Tento pořad nahlíží do zákulisí spuštění nové iniciativy prince Williama a poskytne nám jedinečný přístup ke sledování boje s krizí. Můžeme sledovat, jak princ využívá rad a dojemných příběhů lidí, kteří bezdomovectví zažili. Princ William v otevřených rozhovorech vypráví, jak ho inspirovala jeho matka, Diana, princezna z Walesu. Princ požádá svůj zanícený tým, aby problém prošetřil v celém Spojeném království, a následně přejde k činu – rozhodne se postavit podporované bydlení na vlastním pozemku. Některé scény se světelnými efekty nebo vzorci mohou působit na diváky s fozosenzitivitou.
Princ William a jeho tým Homewards hledá řešení narůstající krize bezdomovectví.