More Life - Decoding the Secret of Aging
Můžeme se dožít 150 let a být stále zdraví? Vědci už nebojují jen s nemocemi souvisejícími s věkem, ale se stárnutím samotným. Film dekóduje tajemství dlouhého života a zkoumá nové hranice vědy, které by nám mohly umožnit stárnout bez nemocí.