Oeil Pour Oeil
Jednooký pirátský kapitán se pokouší zmocnit pokladu, ale do posádky najímá jen další jednooké. Po každém neúspěchu se vrací do hospody sám a čím dál víc zřízený, aby naverboval novou partu a zkusil to znovu.