The Intelligent Hand
Řemesla v ohrožení představuje ohrožený svět tradičních řemesel prostřednictvím životních osudů pěti řemeslníků a odhaluje, jaký kulturní význam je v sázce a jak hluboká ztráta hrozí, pokud tato řemesla zaniknou.