Náhodné setkání v zahraničí přeroste v nečekané přátelství a spolupráci legendárního rokenrolového fotografa Barona Wollmana s abstraktní umělkyní Sophie Kipnerovou. Jejich práce překračuje hranice epoch a médií a přináší kouzelný pohled na zázrak, který se stane, když člověk prostě řekne ano.