dokumentární, hudební
Prozkoumejte starobylé melodie západního světa s oddaným muzikologem. Prostřednictvím pohlcujícího zvuku a vizuálních efektů se vydejte na cestu do zapomenutého způsobu života. Vzrušující výzva k přijetí hudby, lidskosti a společenství v novém světle.