Následníci
Nejznámější Disneyho padouši a jejich potomci jsou uvězněni na zakázaném ostrově. Ale když se trůnu ujme benevolentní, dospívající syn krále Zvířete a královny Belle, nabídne potomkům, kteří dělají potíže, šanci na vykoupení. Když teď mají osud království ve svých rukou, pomohou všem padouchům znovu získat moc… nebo přijmou své vrozené dobro a zachrání království?