Hedhehog Spikiney
Pracovitý a obětavý ježek Spikiney vede vývařovnu pro potřebné. Jedné zimní noci ale zmizí všechno jídlo a jejich přežití je v ohrožení. Na pomoc mu přispěchají jeho přátelé: stará opice s holí, osiřelá veverka, zatoulaný ptáček a bobr s gumovou ploutví místo ocasu.
Pracovitý a obětavý ježek Spikiney vede vývařovnu pro potřebné. Jedné zimní noci ale zmizí všechno jídlo a jejich přežití je v ohrožení. Na pomoc mu přispěchají jeho přátelé: stará opice s holí, osiřelá veverka, zatoulaný ptáček a bobr s gumovou ploutví místo ocasu. Společně se vydají hledat zloděje, kterým je podle nich příšera. Stopy je zavedou až do strašidelné jeskyně, kde se jí musí statečně postavit tváří v tvář.