Dude, That's My Ghost!
Tato komedie o dvou kamarádech, odehrávající se v Beverly Hills, nás vezme na rychlou a vzrušující jízdu po dobrodružstvích 14letého začínajícího filmaře Spencera Wrighta a jeho nejlepšího přítele, ducha slavné popové hvězdy Billyho Joe Cobry.
V Dude, That’s My Ghost! sledujete bláznivé příběhy 14letého začínajícího filmaře Spencera Wrighta a jeho nejlepšího přítele, ducha popové hvězdy Billyho Joe Cobry. Tato parťácká komedie z Beverly Hills nás provede rychlým, bouřlivý, často absurdním napínavým Spencerovým školním životem, kdy se snaží přežít každý den. Prosadit se jako začínající filmový režisér je dost těžké i bez nekonvenčních plánů podrážených Billyho egem, zamořených nepředvídatelnou ektoplazmou a jdoucích úplně jiným směrem. Spencer a Billy mohou pocházet z různých světů, ale jsou to spřízněné duše. Navzájem se popichují a mají spalující touhu po smíchu, dobrodružství a neplechách. Billyho strašidelné vlastnosti jsou naplno využity k neskutečně extrémním vizuálům a neuvěřitelným situacím.
Billy žárlí, když slavná hollywoodská novinářka objeví Spencera a slibuje, že ho proslaví.