Bývalý partner Mila Mory, Adrian, byl posledních 43 let zmrazen. Milo zjistí, že ho můžou rozmrazit a přivést zpět k životu. Když pracovníci ScandiCryonics dorazí, aby vyzvedli kryokontejner s Adrianovým tělem, uvědomí si Milo, že možná není na Adrianův návrat připraven.