Phineas a Ferb: Star Wars
Phineas a Ferb žijí na Tatooinu, když R2-D2 a plány Hvězdy smrti neúmyslně spadnou do jejich speederu. S osudem galaxie na svých bedrech se je vydávají vrátit Rebelům.
Phineas a Ferb žijí na zavlažovací farmě vedle Luka Skywalkera na planetě Tatooine, když R2-D2 a plány Hvězdy smrti neúmyslně spadnou do jejich speederu. S osudem galaxie na svých bedrech najmou pilotku Isabellu, rivalku Hana Sola, aby jim pomohla vrátit plány Rebelům. Situaci komplikuje nízko postavená stormtrooperka Candace, která má v úmyslu zničit Rebely a pronásledovat je napříč galaxií v naději, že získá plány Hvězdy smrti. Mezitím na Hvězdě smrti propuká mezigalaktický chaos, kde je Perry Rebelpysk uvězněn v karbonitu a snaží se zabránit Darthšvarcovi použít jeho nový „Sith-inátor“. Sága nabírá spád, když se Ferb nešťastnou náhodou připlete do křížové palby „Sith-inátoru“, čímž se z něj stane plnohodnotný Sith, což vede k první epické bitvě mezi bratry.