Zvonilka a piráti
Zvonilka a její přátelé se vydávají na dobrodružnou pouť, aby našli Zarinu, chytrou a ambiciózní vílu, která je ohromena modrým kouzelným práškem. Společně čelí bandě pirátů pod vedením plavčíka Jamese, ze kterého se má záhy stát kapitán Hook.
Ze světa Petra Pana přichází Zvonilka a piráti, velkolepé dobrodružství o Zarině, chytré a ambiciózní víle, která je ohromena neuvěřitelnými možnostmi modrého kouzelného prášku. Když se kvůli svým odvážným nápadům dostane do potíží, uteče ze země víl a spojí své síly s piráty ze Skull Rocku, kteří z ní udělají kapitánku své lodi. Zvonilka se společně se svými přáteli musí vydat na dobrodružnou pouť, aby Zarinu našli a společně pak zkřížili meče s bandou pirátů pod vedením plavčíka Jamese, ze kterého se má záhy stát legendární kapitán Hook. Užijte si smích, odvahu, kouzlo a napětí snímku Zvonilka a piráti.