Amatér
Děj tohoto špionážního thrilleru se točí kolem Charlieho Hellera (Rami Malek), geniálního, ale hluboce introvertního dešifrátora CIA, který pracuje pro Langley. Když je jeho žena zabita při teroristickém útoku v Londýně a jeho nadřízení odmítají jednat, vydává se Heller na nebezpečnou cestu po světě, aby vzal odpovědnost do svých rukou, a jeho inteligence je mu při tom největší zbraní.
Charlie Heller (Rami Malek) je geniální, ale hluboce introvertní dešifrátor CIA, který pracuje ze sklepní kanceláře na ústředí v Langley a kterému se život převrátí naruby, když je jeho žena zabita při teroristickém útoku v Londýně. Když jeho nadřízení odmítají jednat, vezme situaci do vlastních rukou a vydává se na nebezpečnou cestu po světě, aby vypátral pachatele, a jeho inteligence mu při tom slouží jako největší zbraň k tomu, aby uprchl svým pronásledovatelům a pomstil se. Ve filmu hrají Rachel Brosnahan, Caitríona Balfe, Michael Stuhlbarg a Laurence Fishburne. Film „Amatér“ režíroval James Hawes. Scénář napsali Ken Nolan a Gary Spinelli na motivy románu od Roberta Littella.