I Am Belmaya
V patriarchálním Nepálu touží mladá dalitská žena Belmaya po svobodě a důstojnosti. Během pěti let se učí ovládat kameru, aby se postavila útlaku ze strany manžela i společnosti. Dokument sleduje její cestu za hlasem a sebevědomím, která vyústí v oceňovaný film a nový život, o němž dřív jen snila.