drama, animovaný
Ve světě, kde lidé hledají vzájemné pouto, se setkávají žena a malé dítě a stávají se matkou a dcerou. V bezpečné bublině matčiny ochrany se dítě učí, co je to láska a důvěra, a nakonec i to, jak si vytvářet vlastní vztahy.