The Art of Self-Defense
Nekonvenční komedie o muži, kterého utlačuje společnost, a proto se přidá k záhadné škole karate vedené tajemným senseiem.
Casey (Jesse Eisenberg) je zkrátka ztracený případ. V práci ho ponižují, napadnou ho na ulici a nerespektuje ho dokonce ani jeho pes. Proto začne chodit do místního dódžó, v němž se vyučuje karate a které vede záhadný sensei (Alessandro Nivola), aby se naučil sebeobranu. Při výuce se Casey spřátelí s instruktorkou (Imogen Poots) a brzy mu dojde, že se zapletl do bizarního světa vyvrhelů, bratrských rituálů a zábavné hypermaskulinity.