Disney Twisted-Wonderland: Animovaný seriál
Středoškolák Júken (Jú) je zničehonic přivolán do Twisted Wonderlandu, světa plného magie a divů. Tam musí čelit příšerám, prchlivým studentům kouzel a záhadným událostem, aniž by sám magii ovládal. Podaří se Júovi najít cestu zpět domů?
Jú je přivolán do kouzelného světa Twisted Wonderlandu a musí se postavit příšeře.
Aceova překvapivá noční návštěva vede k nečekanému setkání na Heartslabyulské koleji.
Riddle je v šoku z toho, jak jsou jeho studenti naštvaní, a projde neblahou změnou.
Jú spolu s přáteli čelí Riddleově běsnící magii, ačkoli vědí, že mu nesahají ani po kotníky.