Dvojitý dribl
Basketbalový zápas Goofyů (P.U. versus. U.U.), v němž praktikují všichni jeho aktéři zběsilý způsob hry a porušování pravidel je tu na denním pořádku. Všichni hráči jsou pojmenováni po Disneyho tvůrcích.