The Pity of War: Poets at the Front
Tento dojemný dokumentární speciál, natočený u příležitosti 100. výročí konce první světové války, se zaměřuje na životy a díla Siegfrieda Sassoona a Wilfreda Owena, proslulých básníků, kteří bojovali v první linii.