Rothko - Hartung : Couleurs et cataclysmes
Po druhé světové válce vzniklo mezi Markem Rothkem a Hansem Hartungem tiché, ale hluboké přátelství. Dokument sleduje jejich setkání v roce 1950, které podnítilo tvorbu významného metafyzického umění. Ukazuje, jak Rothkův emocionálně nabitý styl ovlivnil tvorbu Hartunga, který svému příteli vzdal po tragickém odchodu poctu.