Miliónový šek
Život 11letého Prestona Waterse se změní v milionové dobrodružství! Když ho gangster srazí autem z kola, zprvu si jen pomyslí, že má špatný den, jakmile se mu ale ve velkém shonu dostane do ruky nevyplněný šek, rozhodne se ho vypsat na milion dolarů!
Stačí jen trochu pohotovosti a život 11letého Prestona Waterse se změní v milionové dobrodružství! Když ho gangster srazí autem z kola, zprvu si jen pomyslí, že má špatný den, jakmile se mu ale ve velkém shonu dostane do ruky nevyplněný šek, rozhodne se ho vypsat na milion dolarů! Preston má teď bohatství, o jakém se mu ani nesnilo! Má své vlastní bydlení, jezdí limuzínou a utrácí peníze, jako by to byl jeho poslední den v životě! Jediným problémem milionu dolarů však je udržet si ho – obzvlášť když po této kořisti jde i FBI a padouši!