Střepy
V Los Angeles osmdesátých let prozkoumávají aspirující spisovatel Bret Ellis a jeho parta svou identitu, touhu a posedlost, zatímco do jejich školy přichází nový tajemný student a v ulicích řádí sériový vrah.
„Střepy“ od FX je svůdný dramatický seriál podle stejnojmenného knižního bestselleru. Seriál je zasazen do živého pozadí Los Angeles osmdesátých let dvacátého století a sleduje Breta, aspitujícího spisovatele a všímavého teenagera na elitní střední škole a jeho prestižní sociální okruh, jak zkoumají svou identitu, sex, žárlivost, posedlost posedlost a nebezpečí americké adolescence. Jejich privilegovaný svět bohatství, krásy, večírků a přebytku se začíná hroutit s příchodem Roberta Malloryho, záhadného a charismatického nového studenta jehož příchod jde ruku v ruce s terorem Trawlera, sériového vraha, který útočí na teenagery po celém městě.