Water: The Strangest Liquid
Tento vědecký dokument sleduje odhodlaný tým výzkumníků, kteří se snaží experimentálně dokázat 30 let starou a kontroverzní hypotézu, že by se voda měla skládat ze dvou kapalin! Získáme jedinečný vhled do vědeckého procesu, který vede k průlomovému objevu.