Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
Film V hlavě se potkává s NHL! Z Hokejového ostrova v hlavě Riley se živě vysílá historicky první "Inside Out Classic". Připravte se na emoční bitvu, kde Radost, Smutek, Úzkost a další Rileyiny emoce spojí síly s týmy Washington Capitals a New York. Čeká vás animovaný zápas v reálném čase ze světa mysli filmu V hlavě.