Království Kansas City Chiefs
Šestidílná série mapuje cestu Chiefs za třetím vítězstvím v Super Bowlu a představuje osobnosti, které stojí za moderní dynastií týmu.
Andy Reid, po 26 sezonách plných vzestupů i pádů, doufá, že se zapíše do historie.
Díky dominanci Chiefs a hvězdám jako Travis Kelce se popularita týmu rozšířila do celého světa.
Chiefs míří do New Orleans, kde se utkají s Eagles a chtějí se zapsat do historie.