dokumentární, z lékařského prostředí
Fabienne Roelantsová a Christine Watremezová, anestezioložky z bruselské kliniky St Luc, patří mezi nejznámější odbornice na chirurgickou hypnózu. Jejich hlasy vedou myšlenky a dokáží přetvořit realitu. Jako praktické lékařky pečují o vztah mezi lékařem a pacientem, který je často poškozován moderní medicínou, a zvou naši přestavivost na operační sály.