Kuba, největší ostrov Karibiku, je domovem bohaté palety divokého života, od nejmenšího kolibříka na světě po vlastní druh krokodýla. S nástupem modernizace se vznáší otázka: bude vždy místo pro přírodu v měnící se kubánské krajině?