Notting Hill
William Thacker (Hugh Grant) je majitelem malého knihkupectví v srdci Notting Hillu v Londýně. Jednoho dne naprosto nečekaně vstoupí do jeho obchůdku slavná herečka Anna Scottová (Julia Robertsová). William ohromeně sleduje, jak odchází, a myslí si, že už ji nikdy neuvidí. Zasáhne však osud a William se o několik minut později srazí s Annou na Portobello Road. A tak se v Londýně roztáčí kolotoč plný romantiky a dobrodružství. S drobnou pomocí svého chaotického spolubydlícího Spikea (Rhys Ifans) a starých přátel Maxe a Belly (Tim McInnerny a Gina McKeeová) hledá William tvář, na kterou nedokáže zapomenout...