Jedné noci v téměř prázdném věžáku v současném Londýně se Adam náhodně setká se záhadným sousedem Harrym, což naruší rytmus jeho každodenního života. Jak se Adam a Harry sbližují, Adam je vtažen zpět do svého původního domova z dětství, kde jeho dávno zesnulí rodiče žijí a vypadají stejně jako v den, kdy před více než třiceti lety zemřeli.