Ženy Sobě
Annie, které je něco přes třicet, se ocitla v těžké situaci a její život se úplně obrátil vzhůru nohama, když se ujala role družičky na svatbě své nejlepší kamarádky Lillian. Annie, která je sice příliš náročná, ale odhodlaná uspět, vede veselou směsici družiček na divokou cestu na velkou událost.