Narozen v Americe
Podle průkopnického komiksu Genea Luena Yanga zachycujícího zkoušky a protivenství obyčejného amerického teenagera, jehož život se změní, když se spřátelí se synem bájného boha. Jde o příběh boje jednoho mladíka za vlastní identitu vyprávěný skrze rodinu, humor a parádní kung-fu.
Seriálová adaptace průkopnického komiksu Genea Luena Yanga. „Narozen v Americe“ je příběhem Jina Wanga, obyčejného amerického teenagera, jehož naděje na „leveling up“ jeho společenský život naruší příchod nového zahraničního studenta Wei-Chen Suna. Kvůli středoškolské politice, rasistickému virálnímu memu z televizního seriálu z 90. let a výstřednímu novému spolužákovi, co je mu pořád v patách, Jin zničí svoje šance dostat se do fotbalového týmu i svoji reputaci.
Nicméně jak Jin Wei-Chena lépe poznává, zjistí, že je jeho nový spolužák synem slavného opičího krále Sun Wukonga z čínských legenda. Jak Wei-Chen Jina naverbuje na pomoc s pátráním po bájném Čtvrtém svitku, Jin je nucen čelit zkouškám a protivenstvím nebes a střední školy a přitom objevit svou vlastní identitu. Skrze rodinu, humor i parádní kung-fu Jin odhalí, že jeho skutečná síla vychází z toho, že je sám sebou.
Jinův plán dostat se do fotbalového týmu naruší příchod nového studenta ze zahraničí.
Jin musí volit mezi uděláním dojmu na zbytek fotbalového týmu a pomocí Wie-Chenovi s jeho posláním.
Ve flashbacku mladý Sun Wukong a jeho nejlepší přítel Niu Mowang navštíví nebeskou slavnost.
Amelia pořádá pro Jina narozeninovou párty, na kterou bez pozvání přijde Niu Mowang.
Jin má malér ve škole, zatímco se Wei-Chen snaží zachránit svého otce před démonem Silným buvolem.