The Menu
Mladý pár přijíždí do luxusní ostrovní restaurace na přepychové a opulentní menu od šéfkuchaře. Brzy se však ukáže, že v této černé komedii, kterou napsali Seth Reiss a Will Tracy a režíroval Mark Mylod, bude hostům naservírováno šokující překvapení.
Mladý pár Margot a Tyler se vydává na prestižní odlehlý pobřežní ostrov, aby povečeřel v exkluzivní restauraci, kde tajemný šéfkuchař připravil opulentní a přepychové menu. Brzy se však ukáže, že na nabubřelé a zhýčkané hosty čeká šokující překvapení. Konzumerismus nabývá v této černé komedii děsivého významu. V hvězdném hereckém obsazení se objeví také Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light a John Leguizamo. Režisérem filmu Menu je Mark Mylod, scénář napsali Seth Reiss a Will Tracy.