Death of a Gentleman
Dva kriketoví novináři se vydávají odhalit pravdu o úpadku testovacího kriketu. Jejich pátrání je zavede do světa intrik, kde odhalují spiknutí zasahující nejvyšší patra sportovní správy i politiky – a s ním i hrozbu pro samotnou podstatu této uctívané hry.